Több mint 25 éve a szakmában!
Gumiabroncs-, felni szervíz és kereskedelem!
+36 22 593 030
+36 20 946 8716
H-P 8:00-17:00
Sz: 8:00-12:00

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF)
 
A jelen ÁSZF kiterjed valamennyi olyan személyre, aki az 1997. évi. CLV. törvény a fogyasztóvédelemről 2.§ a.) pontja, valamint a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről 8: 1 §. 3. pontja szerint fogyasztónak minősül.
 
BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK:
A jelen ÁSZF 2017. 09. 11. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.
Az alábbi dokumentum a Abár Szerviz Korlátolt Felelősségű Társaság által üzemeltetett internetes áruházakban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön, továbbiakban: mint Vevő megrendelésének jóváhagyásával a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabály értelmében az alábbi szerződést elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el! Amennyiben igénybe veszi az oldal szolgáltatásait és Eladó internetes oldalán rendelést küld el, ezzel egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti, és elfogadja az, Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) amely Vevő és Eladó között, mint egyezség létrejött. Eladó fenntartja a jogot, hogy előzetes egyezség és értesítés nélkül módosítsa az ÁSZF-t, és az oldalt használó felelőssége, hogy minden esetben ellenőrizze az adott, aktuálisan érvényes ÁSZF-t. A webáruházban magánszemélyek, illetve csak Magyarországon nyilvántartásba vett jogi személy, ideértve különösen, de nem kizárólag: a betéti társaságot, korlátolt felelősségű társaságot, egyéni vállalkozót, egyesületet, alapítványt egyaránt; - a továbbiakban: jogi személy), vásárolhat és adhat le megrendelést. A rendelés elküldésével a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre Eladó és a rendelést leadó jogi vagy magánszszemély között. Vevő kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi, és a vételárat az átvételkor kiegyenlíti.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: www.abagumi.hu
 
A SZERZŐDŐ FELEK AZONOSÍTÁSA:
Eladó
Cégnév: Abár Szerviz Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 8127 Aba, Fehérvári u. 88.
Cégjegyzékszám: 07-09-020174
A cég adószáma: 23291849-2-07. Közösségi adószám: HU23291849
Email: abarszerviz[kukac]gmail[pont]com
Kapcsolattartó: Bárány Gyula ügyvezető, Elérhetősége: 36 20 978 0472
 
Vevő
 
REGISZTRÁCIÓ
A rendelés leadását az oldalon történő regisztráció előzi meg. Regisztráció csak a Magyarországon nyilvántartásba vett jogi személyek és magánszemélyek számára lehetséges. A regisztrációhoz cége, magánszemélyek esetén azon adatok szükségesek, amelyeket a weblap regisztráció űrlap oldalán talál. A regisztrációhoz szükséges adatok: a „számlázási cím” (cégnév/név, utca, házszám, város, postai irányítószám, ország), és „elérhetőségi adatok” (kapcsolattartó neve, e-mail, telefonszám) menüpontok alatt megadott mezők kitöltése, illetőleg a „szállítási cím” (utca, házszám, postai irányítószám, város, ország), abban az esetben, amennyiben az eltér a számlázási címtől és nem a telephelyen történik a megrendelt áru átvétele. A regisztráció e-mailen visszaigazolásra kerül, majd a weblapon a bejelentkezést követően, a bejelentkezéshez tartozó jelszó megváltoztatható és a rendelés megkezdhető. A regisztrációval elfogadja az adatkezelési nyilatkozatot.
 
RENDELÉS/VÁSÁRLÁS
A vevő a megrendelést megelőzően fogadja el a szerződés feltételeit. A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokat Eladó nem fogad el, és a rendelést elutasítja. Amennyiben az adatok nem felelnek meg a valóságnak, vagy ütköznek az ÁSZF valamely pontjával, Eladó a rendelést indoklás nélkül törli. A rendelés e-mailen visszaigazolásra kerül. A rendelés visszaigazolásakor az alábbi tartalom jelenik meg: termék megnevezése, darabszám, rendelés ideje, fizetés módja, átvétel módja, ezzel egyidejűleg a rendelés visszaigazolásakor a vevő egy megrendelésszámot is kap, mely segítségével a rendelés beazonosítható és a termék átvehető. A rendelés törlését vagy módosítását e-mailben teheti meg melyben hivatkozzon a megrendelés számra, és a rendelésben szereplő adataira az abarszerviz[kukac]gmail[pont]com">abarszerviz[kukac]gmail[pont]com címen. A rendelés ez esetben is ugyanúgy kerül visszaigazolásra, mint a szabályosan leadott rendelés.
 
TERMÉK ÁTVÉTELE/SZÁLLÍTÁS
Az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított 1-10 munkanap. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Eladó ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
A megrendelt termék átvételére személyesen az Abár Szerviz Kft. telephelyén, nyitvatartási időben vagy futárszolgálat igénybevételével van lehetőség. Személyes átvétel esetén, telefonon és/vagy e-mailen is értesítjük a vevőt arról, hogy mikor veheti át a terméket. Futárszolgálat igénybevételével történő teljesítés esetén eladó csak a szállítás napját tudja megadni, az időpontot nem! A kézbesítés napján a szállítást végző futárcég 1-2 órás pontossággal meg tudja mondani, hogy mikor érkezik, de vevőnek vagy meghatalmazottjának a megrendelésben megadott címen kell tartózkodnia ekkor. Előfordulhat, hogy technikai okok miatt a futárszolgálat egy napot késik a kiszállítással, erre Eladó felelősséget nem vállal! Eladó nem vállal felelősséget a futárszolgálatnak átadott termékekért!
 
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni (kivéve, ha átutalással már kifizette). A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és az esetleges egyéb dokumentációt a csomag tartalmazza. Fontos, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem tudunk elfogadni! Mivel a futárok 08:00 - 17:00 óra között szállítanak, ezért arra kérjük Önt, hogy szállítási elérhetőségnek napközben is elérhető címet, például munkahelyi címet és átvevő nevet, mobiltelefonszámot legyen kedves megadni.
 Csomagjainkat a DPD/MPL szállítja ki.
Kiszállítás díja (Magyarország egész területére):
980 Ft / db / cím
40kg feletti csomag egyedi ajánlat alapján.
Előzetes szóbeli vagy írásbeli egyeztetés alapján a vevő és az Abár Szerviz Kft. a fentiektől eltérő, egyedi szállítási feltételekben is megállapodhatnak, amelyek részletei minden egyes alkalommal egyedileg kerülnek megállapításra. Egyedi Szerződés: az eladó és a vevő között létrejött egyedi megállapodás, amely tartalmazza a szerződés jelen ÁSZF-ben nem szabályozott lényeges tartalmi elemeit, a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezését.
 
ÁRAK
Az oldalon feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek. Az árváltozás jogát fenntartjuk. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk! Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a vevő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan végzi el és a rendelést jóváhagyja. Vevőt nem terhelik rejtett költségek, azaz nem kötelezett azon költségek megfizetésére, melyek a webáruházban nincsenek feltüntetve. A termék vételárát vevő az Abár Szerviz Kft. telephelyén, a termék átvételekor készpénzben fizeti meg. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. Eladó a kifizetésről számlát állít ki vevő részére. A „futárszolgálattal" opcióval történő vásárlás esetén a fizetés utánvéttel történik. Az áru ellenértékét átvételkor vevő készpénzzel egyenlíti ki a futárszolgálatnak, melyről átvételi elismervény készül, ezzel egyidejűleg Eladó megküldi a szállítólevelet és a számlát.
Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak. Az Abár Szerviz Kft. fenntartja magának az indokolás nélküli árváltoztatás jogát.
Előzetes szóbeli vagy írásbeli egyeztetés alapján a vevő és az Abár Szerviz Kft. a fentiektől eltérő, egyedi fizetési feltételekben is megállapodhatnak, amelyek részletei minden egyes alkalommal egyedileg kerülnek megállapításra. Egyedi Szerződés: az eladó és a vevő között létrejött egyedi megállapodás, amely tartalmazza a szerződés jelen ÁSZF-ben nem szabályozott lényeges tartalmi elemeit, a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezését.
 
 
ELÁLLÁSI JOG ÉS VISSZAVÉTEL
A 45/2014. (II.16.) számú Kormányrendelet értelmezése szerint az elállási jog a jogi személyeket nem illeti meg, esetükben az Abár Szerviz Kft. nem köteles visszavenni a már értékesített árut, illetve visszatéríteni a vételárat, azonban cégünk csak és kizárólag sérülésmentes csomagolásban, számla vagy átvételi elismervény ellenében visszajuttatott termék vételárát legfeljebb 90%-ig visszatérítheti. Az áru visszaszállítása azonban a Vevő költsége és kötelezettsége, és a futárszolgálat igénybevételével történő rendelés esetén a kiszállítás díját Eladó nem téríti vissza.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a magánszemély jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben kötelesek vagyunk a kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatod kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni. Amennyiben élni kíván, az elállási joggal úgy kérjük az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére küldje el: Postázási cím: 8127 Aba, Fehérvári u. 88., Email cím: abarszerviz[kukac]gmail[pont]com">abarszerviz[kukac]gmail[pont]com . Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét vesszük figyelembe.
A megrendelt terméket az Abár Szerviz Kft. telephelyére késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül kell visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket a Vevőnek kell viselnie, ezen felül egyéb költség nem terheli. A postai utánvétellel feladott küldeményeket nem áll módunkban átvenni!
A kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk. A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
 
JÓTÁLLÁS, KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG
Webáruházban új és használt termékek kerülnek értékesítésre. Az Eladó az általa eladott árukra terméktípusoktól függően, eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági és jótállási időt vállal.
Az Eladó a vásárláskor a hibás teljesítés esetén szavatossági felelősséggel tartozik. Az Eladó a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék, fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata, vagy kezelése miatt keletkezett. Az Eladó jótállásra, szavatosságra és a fogyasztói kifogások intézésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet szabályai az irányadók.
Szavatossági és jótállási idő legfeljebb a gumiabroncsok törvényben meghatározott minimális profilmélységének eléréséig érvényes. A jótállási és szavatossági idő kezdete a számla dátuma és amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben a jótállási jegy is. A jótállási körbe nem eső termékeinkre a vonatkozó jogszabályokban rögzített szavatossági idő érvényes.
Személygépkocsi, kisteherautó és terepjáró gumiabroncsok esetében a jótállási és szavatossági igény csak akkor érvényesíthető, amennyiben az abroncsot átlagos használati körülmények között üzemeltetik és a felszerelésre, valamint az üzemeltetésre vonatkozó előírásokat, továbbá a gyártó előírásait betartják.
Jótállási és szavatossági igény érvényesítésének feltétele a szakműhelyben történő felszerelés igazolása!
Szélsőséges út- és használati körülmények esetében Az eladó fenntartja a jogot a jótállási és szavatossági felelősségének a jelen feltételektől eltérő mértékű szabályozására. A szavatossági és jótállási igény elbírálását minden esetben az adott márka magyarországi képviseletének szakemberei végzik.
A jótállási és szavatossági igény nem érvényesíthető:
• helytelen tárolás miatti hibákra
• a jármű vagy tartozékainak hibája, pl. helytelen futómű beállítás stb. által okozott hibákra,
• a vonatkozó szabványok, és a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása miatti, szerelési- vagy üzemeltetési hibákra, valamint nem az előírt nyomáson használt gumiabroncsra
• az autógyártó által előírt méretektől eltérő méretű gumiabroncsokra,
• javított abroncsokra,
• nem a rendeltetés szerinti célra használt abroncsok meghibásodására,
• baleset, rongálás vagy egyéb külső behatások okozta hibákra,
• versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra.
Vevő Köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmet, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Ha a vevői igények teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tudunk nyilatkozni legkésőbb tíz naptári napon belül értesítjük a Vevőt.
A vásárlók kellékszavatossági, termékszavatossági és jótállási igényérvényesítésére vonatkozó jogai általában a Abár Szerviz Kft. hibás teljesítése esetén:
A vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Elsősorban – választása szerint – kijavítást, vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott szavatossági, vagy jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az Eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági, vagy jótállási jog teljesítésével a Vevőként okozott kényelmetlenséget.
Törekedünk arra, hogy a kijavítást, vagy kicserélést legfeljebb 30 naptári napon belül, jelentős kényelmetlenség nélkül elvégezzük. Ha sem a kijavítást, sem a kicserélést nem kérte, vagy a kicserélést illetve a kijavítást nem vállaltuk, vagy e kötelezettségünknek a fenti határidőn belül nem tudunk eleget tenni ,vevőként- választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhatsz a szerződéstől végső esetben. Választott kellékszavatossági jogról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozásunk adott okot.
Az Eladó a fogyasztói szerződés keretében értékesített egyes jogszabályban rögzített fogyasztási cikkekre kötelező, ettől eltérő egyes termékekre szerződéses jótállási kötelezettséget vállal, mely a részletes termék ismertetőben van feltüntetve. Fogyasztói szerződésnek minősül az a szerződés, amely a gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül eső célból szerződést kötő személy (fogyasztó) és olyan személy (eladó) között jön létre, aki a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti. Az Eladó jótállási kötelezettsége az általa forgalmazott tartós fogyasztási cikkek körére terjed ki (az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt cikkek). A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. Fogyasztónak minősül a Vevő, ha a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül eső célból köti. A jótállás időtartama általában egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vevő részére történő átadása napjával kezdődik. Az Eladó köteles a Vevőnek a fogyasztási cikkel együtt jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása, vagy a Vevő részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét. Ha a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít a csereigényt, az Eladó nem hivatkozhat arra, hogy a kicserélés másik szavatossági igény (kijavítás) teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséggel járna, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Termékszavatosság: Ingó dolog (termék) hibája esetén – választása szerint – az előző pontban meghatározott jog vagy termékszavatossági igény érvényesíthető. Termékszavatossági igényként, kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényed a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elteltével e jogosultságod elveszti.
Termékszavatossági igény kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolható. A termék hibáját, termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.
 
SZAVATOSSÁGI, JÓTÁLLÁSI IGÉNYEK BEJELENTÉSÉRE IRÁNYADÓ SZABÁLYOK:
A szavatossági, jótállási igényét nyitvatartási idejében jelentheti be, és intézheti, akár személyesen akár a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Ha a fogyasztónak minősülő Vevőként szavatossági igényt érvényesít, velünk mint eladóval szemben, a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekintenünk, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot bemutatja. A kifogásról, szavatossági vagy jótállási igényéről kötelesek vagyunk jegyzőkönyvet felvenni. amelyben az alábbiakat vagyunk kötelesek rögzíteni: fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját; a hiba bejelentésének időpontját; szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni az 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 5. § (1) bek. szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény megnevezését, vételárát; rendezésének módját vagy az igény, illetve az alapján érvényesíteni kívánt jog A jegyzőkönyvben fel kell tüntetni, hogy a fogyasztó jogvita esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Vevő rendelkezésére kell bocsátani; Amennyiben a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényteljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. A vállalkozás a szavatossági vagy jótállási jegyzőkönyvet a felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak. Az árut javításra, vagy cserére az Eladó nyitvatartási idejében elismervény ellenében kell átadni. Az elismervényen fel kell tüntetni a Vevő nevét, címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a Vevő a kijavított árut átveheti. Amennyiben a fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a vállalkozást haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről. A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket – az Eladót terhelik. A jótállás körébe tartozó termékek vonatkozásában a 151/2003. Kormányrendelet 6. § (1) bekezdés szerint a rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. A (2) bekezdés pedig kimondja, ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik. Az e kategóriába tartozó termékek kivételével a jótállás körébe tartozó szállítási és továbbítási költségek a Vevőt terhelik.
Jogi személyek esetében az igényérvényesítést – jogszabályban foglalt eltérésekkel - és az igénybejelentésre vonatkozó eljárást megfelelően kell alkalmazni.
 
SZERZŐI JOG
Tilos az Abár Szerviz Kft. engedélye nélkül a nevet, képet, logot felhasználni minden olyan termékhez vagy szolgáltatáshoz amely nem tartozik az Abár Szerviz Kft.-hez, amely alkalmas az ügyfelek megtévesztésére, az Abár Szerviz Kft.-. vagy a internetes áruházaink nevének lejáratására. Az internetes oldalainkon található szöveges információk, képek, emblémák, tipográfiai és design elemek a szerzői jog hatálya alá esnek, tilos azokat az Abár Szerviz Kft.-. írásos engedélye nélkül sokszorosítani, terjeszteni vagy felhasználni.
 
ÉSZREVÉTEL? INFORMÁCIÓ KÉRÉS:
Az észrevételeit, tájékoztatás kérési igénével az Abár Szerviz Kft. munkatársaihoz fordulhat a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott elérhetőségeken. Az írásban elküldött Vevői panaszra legkésőbb 30 napon belül érdemben írásban válaszolunk, és álláspontjunkat megindokoljuk. A nyitvatartási időben közölt szóbeli panaszt haladéktalanul kivizsgáljuk, és ha nem fogadjuk el , akkor a panaszról jegyzőkönyvet veszünk fel, majd azt 30 napon belül érdemben megválaszoljuk.Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése: Vevő az Eladó tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:
Abár Szerviz Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 8127 Aba, Fehérvári u. 88.
Email: abarszerviz[kukac]gmail[pont]com
Kapcsolattartó: Bárány Gyula ügyvezető, Elérhetősége: 36 20 978 0472
Panasszal fordulhat a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz is vagy első fokon a területileg illetékes járási hivatalokhoz.
Nemzeti Fejlesztési Minisztérium:
Székhely: 1011 Budapest, Fő utca 44-50.
Minisztériumi épületek: 1011 Budapest, Iskola utca 13.
1011 Budapest, Vám utca 5-7.
Postacím: 1011 Budapest, Fő utca 44-50.
Központi postafiók címe: 1440 Budapest, Pf. 1.
Telefonszám: +36-1-795-1700
Telefax: +36-1-795-0697
web: http://www.kormany.hu/hu/nemzeti-fejlesztesi-miniszterium
A területileg illetékes járási hivatalok listáját az alábbi linken található: http://www.jarasihivatalok.hu/
 
ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
A megrendeléssel létrejött szerződés nyelve magyar, a magyar nyelv nem tudásából eredő félreértésekért, károkért Eladó felelősséget nem vállal.
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról, 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Vevő tudomásul veszi, hogy a közte és az eladó között létrejött jogügyletből eredő bármely vita eldöntésére a Székesfehérvári Járásbíróság és a Székesfehérvári Törvényszék kizárólagosan illetékes.
Abár Szerviz Kft.
 
 
facebook06 22 593 030 / 06 20 946 8716
facebook8127 Aba Fehérvári út 88.